Saturday, April 9, 2011

Contest Photo Anakku Ceria

Mari kita bercontest lagiiiiii.....
Seperti biasa insan yang kena paksa jadi contestant adalah anak sendiri.
Kalau anak orang lain yg jadi contestant, bila menang kena share hadiah, kalau anak sendiri mmg mak pulun sorang2 laaaa....
Mak tamak!!!!
(itu kalau menang laaaaaaaaaaaa) :p




Jom kita tengok aksi aliya yang ceria sebab boleh main ngan cream yang mommy duk selalu sapu kat bontot aliya sebelum pakai pampers.


Kyra nak cuba? Cream ni sangat sesuai dengan kulit saya, nanti suh mommy kyra belikan eh. :p


Nama Mommy Saya : Nor Syahada Ahmad
Nama Saya : Nabiha Aliya binti Shahrul Azlan
Umur Saya : 9 bulan 29 hari.

Sape nak join meh la, meh la.... 
Tarikh tutup?
Hehehe, HARINI la... sebelum kul 12 tgah malam kot.
Sempat sangat ni.


Hadiah superrrrrrrr besssss!

First Prize:
1 Baju Gap Kids + 30 chocolates vanilla cuppyliciuos

Second Prize:
1 Baju Gap Kids + 20 chocolates vanilla cuppylicious

Third Prize:
1 Baju Gap Kids+15 chocolates vanilla cuppylicious


So, aku nak tag :


Adda Ahmad
Intan Yussof
Laurah


Wish me luckS! ;-)


1 comment:

  1. ok....nanti kyra cuba...kyra suh mommy belikan..heheh!

    aliya...mommy kyra dah terjah...thanks sebab sudi join...semua cukup syarat...good luck,k ;)

    ReplyDelete